سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری
سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری

اسم یک میوه عالی برای کاهش وزن



 برای کاهش وزن هلو بخورید

هلو دارای ویتامین آ، املاح گوناگون و چند آنزیم مفید است. به گزارش ایسناتولد اولیه هلو در ایران بوده است و به علت لذیذ و آبدار بودن از ایران به بیشتر نقاط جهان برده شده است.  هلو با هر معده ای سازگار و زود هضم است و از معده و روده ها سریع عبور می کند. هلو از میوه های خنک و مرطوب کننده بوده، سودا را درمان می کند، تشنگی و بوی بد دهان را از بین می برد. آب هلو را با شکر صبح ناشتا میل کنید که جهت از بین بردن صفرا و مرتب شدن غدد داخلی مفید است. گل و برگ هلو ملین بوده و ادارا را زیاد می کند، جوشانده گل هلو پوست بدن را نرم و بوی بد آنرا از بین می برد. زنان باردار اگر می خواهند بچه زیبایی داشته باشند باید هلو میل کنند، اما خوردن شکوفه آن برای خانمهای باردار مفید نیست. بهترین ماسک زیبایی را می توانید با هلو تهیه کنید، برای طراوت و جوان کردن پوست، هلو را له کنید و روی پوست به مدت 20 دقیقه قرار دهید و پس از آن صورت را با آب معدنی بشوئید. خوردن هلو سموم را از بدن رفع می کند. برای وزن کم کردن هلو بهتر است، هلو بخورید.  .. 



با سی دی های سوخته چه کنیم

این مطلب برای آنانی است که cb   های سوخته دارند و نمی دانند با آنها چکار کنند. خوب تقریبا همه به محض اینکه CD   هایشان زیر رایت میسوزد آن را خرد می کنند و یا دور می اندازند. اما به هر دلیل اگر در زمان رایت،  CD  به صورت  DATA  سوخت اصلا ناراحت نباشید چون اگر مایل باشید می توانید در ادامه  CD  را مجددا رایت کنید حتی فایل هایی را که سالم رایت شده اند را نیز حفظ کنید. برای این کار کافی هست که از  NERO  شش به بالا استفاده کنید.  CD  سوخته خود را در رایتر قرار دهید حال نحوه رایت را دوباره  DATA  انتخاب کنید و فایل هایی را که قرار است رایت کنید را مجددا  ADD  کنید. در این حالت رایتر از شما  CD  سوخته را قبول می کند و لازم نیست  CD  خام درون رایتر قرار بدهید. نکته: حتما قبل از  ADD  کردن فایل ها باید بدانید که چه مقدار فضای خالی در  CD  سوخته دارید . این را باید از میزان پر بودن حلقه پشت  CD  حدس بزنید و اگر بیشتر از حجم باقیمانده نخواهید رایت کنید یعنی اینکه این  CD  دیگر فقط به درد رایت فایل های کوچیک تر می خورد. نکته دیگر اینکه  CD  را باید خود  NERO  سوزانده باشد نه برنامه ای دیگر تا بتوانید از این روش استفاده کنید. نکته سوم هم اینکه برای CD   های  Vibeo  و  Aubio  سوخته فکر نکنم بشود این کار را کرد. امتحان کنید حتما جواب می دهد.



 نحوه ایجاد یک DeskTop متحرک 

یک نکته بسیارجالب که شاید کمتر کسی از آن مطلع باشد، این است که بدون هیچ زحمتی می توان  Backgrounb  متحرک برای  Desktop  انتخاب کرد. برای این کار ابتدا روی  Desktop  کلیک راست کنید و  Properties  راانتخاب کنید سپس به برگه  Desktop  رفته و دکمه  Browse  را بزنید. در این مرحله شما سه راه دارید یا یک  AnimGif  انتخاب کنید یا یک فایل  Html  انتخاب کنید یا اگر  Flash  بلد هستید و خلاقیتش را دارید می توانید یک انیمیشن توپ بسازید و موقع خروجی گرفتن، به File و سپس به  Pudlish  بروید و در آن پنجره کنار  Html  یک تیک بزنید و فایل  SWF  را به همراه یک فایل  Html  ذخیره کنید، سپس در هنگام انتخاب فایل برای  Backgrounb  فایل  Html  را انتخاب کنید تا فایل  Flash  شما به عنوان  Backgrounb  انتخاب شود.
  نکته: اگر فایل  Flash  یا  Html  شما شامل صدا هم باشد، صدای آن هم دائما پخش خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد