سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری
سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری

اکوادور چتر خود را باز کرد! ترکیه پر!!

ترکیه با رفتارهای اشتباه خود بازار بزرگ روسیه را از دست داد و حالا اولین جانشین این کشور توسط کشور روسیه انتخاب شد .  سایت هایوهو به نقل از خبرگزاریها گزارش می دهد : سازمان تجارت اکوادور گفته است بعد از تحریم محصولات کشاورزی ترکیه از سوی روسیه؛ این کشور فرصت جدیدی بدست آورده است تا محصولات کشاورزی خود را برای صادرات به روسیه افزایش دهد.
به گفته مقامات اکوادوری در سازمان تجارت این کشور مذاکرات نهایی برای صادرات محصولات کشاورزی اکوادور به روسیه بین دو کشور انجام شده است.
کشور روسیه بعد از سقوط جنگنده خود توسط ترکیه و حمایت غرب از این کشور واردات محصولات کشاورزی از ترکیه و اتحادیه اروپا و آمریکا را تحریم کرده است.
سایت هایوهو به نقل از نخست وزیر ترکیه می افزاید که دولت این کشور وعده داده تا ضرر و زیان بازرگانهای ترکیه را جبران نماید انجام این وعده بسیار دور از ذهن به نظر می رسد برای یک بازرگان تجارت تنها مسیر برای ماندن در گردونه اقتصاد است در این جا باید از مقامات ترکیه پرسیده شود مگر پیدا کردن بازار جدید و بزرگی همچون روسیه کاری ساده ای است ؟ و آیا ترکیه می تواند بازار به این بزرگی را به راحتی پیدا کند ؟ سفر امروز اردوغان به کشور قطر شاید به همین منظور صورت پذیرفته باشد !؟ که البته فکر کردن به این موضوع بیشتر شبیه طنز است تا واقعیت .


منبع :

http://tarmooo.activebb.net/t40-topic


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد