سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری
سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری

مرحله اول طرح کارت اعتباری،حقوق بگیران ثابت

مرحله اول طرح کارت اعتباری،حقوق بگیران ثابت    
۱۳۹۴\۰۸\۲۴ - ۱۱:۳۴ AM


در اجرای طرح خرید کالای ایرانی از طریق کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی ، در مرحله نخست ، این کارت شامل کارکنان ادارات ، سازمان ها و شرکت هایی می شود که حقوق ثابت می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در اجرای این طرح به مراجعه متقاضیان به بانک ها نیازی نیست و کارت خرید از طریق ادارات ، سازمان ها ، شرکت ها و محل کار در اختیار کارکنان قرار داده خواهد شد.


به گزارش بانک مرکزی ، کارت خرید کالای ایرانی، ابزاری اعتباری است که در بانک‌های کشور برای عموم مردم که درآمد مشخص و ثابتی دارند، صادر می شود و دارنده آن می‌تواند تا سقف تعیین شده که متناسب با درآمد ماهانه و حداکثر معادل یکصد میلیون ریال خواهد بود ، استفاده کند.


بنا بر این گزارش ، دارندگان کارت اعتباری می توانند کالاهایی را که فهرست آنها در وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده است، خریداری کنند و فهرست کالاهای قابل خریداری در این طرح از طریق تارگاه دولت (www.dolat.ir)، شاپرک (www.shaparak.com) و وزارت صنعت، معدن و تجارت (www.mimt.gov.ir) در اختیار عموم قرار می‌گیرد.


در مرحله اول اجرای طرح کارت اعتباری ، حسب تقاضای امور اداری دستگاه‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی از بانک‌های عامل پرداخت حقوق کارکنان، فرم‌هایی در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا به کارکنان و مستمری بگیرانی که مایل به دریافت کارت خرید کالای ایرانی هستند، ارائه شود.


پس از تکمیل و ارسال فرم‌های درخواست متقاضیان در دستگاه‌ها ، شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی، بانک‌های عامل کارت‌ها را صادر می کند و از طریق دستگاه‌های مربوطه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.


کارت ‌ها از زمان تحویل به متقاضیان، قابلیت خرید را در مراکز فروش حضوری و اینترنتی مشخص شده خواهد داشت.


بنا بر این گزارش ، برای دارندگان کارت در هر ماه و متناسب با زمان صدور کارت، صورتحسابی از طریق پیامک ارسال می‌شود که شامل ریز اقلام خرید در هر دوره بعلاوه مجموع تسهیلات اعطایی قبلی است.


مشتریان می‌توانند با اطلاعات این پیامک ، نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات خود همانند سایر قبوض خدماتی اقدام کنند.


در مراحل بعدی طرح، امکان درخواست کارت خرید کالای ایرانی برای عموم مردم به صورت انفرادی از طریق مراجعه به شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری وجود خواهد داشت.


در این طرح، برای هر شهروند ایرانی حداکثر می‌تواند یک کارت خرید کالای ایرانی صادر شود.


مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز پیش از این درباره اجرای طرح کارت اعتباری 10 میلیون تومانی گفته است : مشمولان مرحله اول این طرح، حقوق بگیران و بازنشستگان دولتی خواهند بود.


عباس هاشمی افزود : در این طرح خریداران می توانند با دریافت کارت اعتباری و مراجعه به فروشگاه ‌های اعلام شده نسبت به خریداری کالاهای با کیفیت ایرانی اقدام کنند.


وی نرخ سود این نوع از تسهیلات را 12 درصد اعلام و تصریح کرد: مرحله اول این طرح که با همکاری بانک مرکزی انجام می‌شود، شامل حقوق بگیران و بازنشستگان دولتی خواهد بود.


مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد : از آنجا که تاکید وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت بر اجرای سریع این طرح بوده، به گونه ای عمل شده است تا مراحل اعتبار سنجی متقاضیان در بانک‌ها به حداقل برسد.


هاشمی تاکید کرد: در این طرح کالاها از لحاظ کیفیت، قیمت، دوام و خدمات پس از فروش گزینش شده است و بدین ترتیب با امکان انتخاب کالا از جانب مشتریان فضای رقابتی عادلانه ای برای فروش ایجاد می شود.


هاشمی افزود: شیوه نامه، فهرست کالاها، واحدهای تولیدی، چگونگی انجام کار و ... با بانک مرکزی هماهنگ شده است و احتمالا تا یک هفته آینده اجرایی شود.


مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی با اشاره به طرح‌های قبلی با سقف 8 میلیون تومان تحت عنوان خرید کالای مصرفی با دوام ایرانی و وام ازدواج 3 میلیون تومانی (تسهیلات کالایی مصوب دولت برای مزدوجین) موضوع تبصره 26 قانون بودجه سال 94، گفت:‌به دلیل برخی مشکلات و آماده نبودن زیر ساخت‌های لازم و نبود آمادگی واحدهای تولیدی، این نوع از پرداخت‌ها با استقبال کمتری روبرو شد.


وی با بیان اینکه این طرح با دستور ریاست جمهوری و مصوب شورای پول و اعتبار به انجام می رسد، تصریح کرد: ما به عنوان وزارت صنعت، معدن و تجارت فهرست کالاهایی را که مشمول این طرح می شود، از لوازم خانگی برقی و گازسوز، فرش و موکت، مصنوعات چوبی و مبلمان و سرویس خواب و بخشی از صنایع معدنی (چینی آلات و کاشی و سرامیک) را به اضافه واحدهای مشارکت کننده و واحدهایی که موجودی انبار خود را اعلام کرده بودند به بانک مرکزی ارائه داده ایم و با هماهنگی لازم طرح به اجرا درخواهد آمد.


این مقام مسئول همچنین اعلام کرد: برای جلوگیری از هر گونه تخلف ؛ شناسه تولید کننده، شناسه کالا و مرکز فروش مشخص و خرید به صورت کاملاً شفاف و به واسطه تراکنش‌ها مشخص است و پول مستقیم به حساب واحد تولیدی واریز می شود.


به گفته هاشمی، این طرح به صورت کارت اعتباری و حتما برای خرید کالای ایرانی است و براساس شیوه نامه طرح، هر شخص می تواند تنها یک کارت تهیه کند.
_____________________
رفع خلاء قانونی موسسات اعتباری غیربانکی    
۱۳۹۴\۰۸\۲۴ - ۹:۵۶ AM


یکی از مهمترین خلاءهای قانون در ارتباط با موسسات اعتباری غیربانکی با تلاش ها و پیگیری های بانک مرکزی و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق یک تبصره به ماده ۴۱ قانون پولی و بانکی رفع شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ، این بانک در سالیان اخیر و به ویژه در دوره مدیریت جدید، بیشترین اهتمام و مساعی خود را به انتظام ‌بخشی و منضبط ساختن بازار پولی و بانکی کشور معطوف داشته و البته بیشترین چالش‌ها را نیز از این بابت پذیرا بوده است. در انجام این مسئولیت و تکلیف خطیر و دشوار بانک مرکزی، پیوسته تلاش شده با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود و اجتناب از اقدامات شتابزده و احساسی، برنامه‌های عملیاتی قانونمند، منسجم و مبتنی بر خرد جمعی و با نظرداشت تمامی جوانب و مصالح و منافع عمومی جامعه را به مورد اجرا گذارد. بدون آن که از این رهگذر، التهاب و نااطمینانی کاذبی نسبت به نظام پولی و بانکی کشور در جامعه ایجاد شود. از جمله اقدامات مهم و کلیدی در این میان، تلاش برای رفع و پوشش کاستی‌ها و خلأهای قانونی و مقرراتی بوده که متأسفانه بیشترین و مهمترین چالش‌ها و موانع را در انجام اقدامات قاطع و مؤثر بانک مرکزی موجب شده است.


در همین جهت و با عنایت به عدم تسری برخی احکام مهم قانون پولی و بانکی کشور از جمله مواد 39، 40 و 41 آن قانون بر مؤسسات اعتباری غیربانکی که با توجه به تصریح چنین مؤسساتی در قانون پولی و بانکی کشور، قطعاً ناشی از بداهت امر و یا سهو بوده است، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر آن شد تا گستره احکام قانون یاد شده را توسیع بخشیده و برخی خلأها و دستاویزهایی را که می‌تواند مانعی بر سر راه برنامه‌ها و تدابیر نظارتی بانک مرکزی باشد، مرتفع کند. لذا با تلاش‌های صورت گرفته و همراهی و همکاری بی‌شائبه سایر دستگاه‌های اجرایی و به طور خاص نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح دو فوریتی استفساریه ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور تهیه شد و نهایتاً در جلسه مورخ 1394.7.7مجلس شورای اسلامی تحت عنوان «قانون الحاق یک تبصره به ماده 41 قانون پولی و بانکی کشور» به شرح زیر به تصویب رسید و در تاریخ 1394.7.22 مورد تأیید شورای نگهبان قانون اساسی واقع شد.‌


ماده واحده- یک تبصره به ماده 41 قانون پولی و بانکی کشور مصوب1351.4.18 الحاق می‌شود.


تبصره- مواد (39)، (40) و (41) ( به استثنای بند «د» ماده اخیر) قانون پولی و بانکی کشور مصوب 1351.4.18 شامل تمامی مؤسسات اعتباری غیربانکی که با تشخیص بانک مرکزی به عملیات بانکی مبادرت می‌ورزند به استثنای صندوق‌های توسعه‌ای و حمایتی دولتی و غیردولتی مانند صندوق حمایت از تولید بخش کشاورزی در محدوده اساسنامه فعلی خود، نیز می‌گردند.
_____________________


گاهی برای رسیدن به پیشرفت می بایست، راه سخت کوهستان را برگزینیم.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the world's best known and most widely read and studied philosophers)

آدم های مهربان، هزاران کهکشان مهر در درون ما می بینند، ستاره هایی که هیچگاه آنها را باور نداشته ایم. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

برای دلهره شبانگاهان ، نسیم گرما بخش خرد را همراه کن . حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف

 


برچسب‌ها: فیلسوف ایرانی, حکیم ارد بزرگ, greatest philosopher, Father of modern philosophy, The greatest philosopher of history
+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۴ساعت 21:15  توسط سخنان حکیم ارد بزرگ - منیژه صحت   |  نظر بدهید

حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه مدرن) 1

 

برای رسیدن به گنج خرد ، بارگاه دانشت را بزرگتر بساز. حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

 

نیرنگ ، همراه غم پرستان بیمار است . حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the world's best known and most widely read and studied philosophers)

 

ارزش استاد را دانستن هنر نیست ، وظیفه و بایستگی است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

نگاه خردمندان به ریشه ها می رسد ، و دیگران به شاخه ها .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

رهایی و آزادی آدمی ، برآیند خرد است و دانایی . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

شایستگان ، آنانی هستند که آفریننده اند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)


زمین بسیار کوچک است ، آن را باید از توفان زباله نجات داد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

همسران ، باید یکدیگر را همواره ستایش کنند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

احزاب و گروه های نیک سیاسی را تنها نگذارید ، با پیوستن به آنها ، سرزمین خویش را آبادتر کنید. حکیم ارد بزرگ(پدر فلسفه جدید)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد