سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری
سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری

هدف تروریست‌ها؛ تاثیر بر کنفرانس وین ۲

هدف تروریست‌ها؛ تاثیر بر کنفرانس وین ۲    
۱۳۹۴\۰۸\۲۳ - ۶:۱۵ PM


کارشناس حقوق بین‌الملل:‌ عملیات تروریستی پاریس یک نوع هشدار ازجانب گروه‌های تروریستی بود که همزمان با برگزاری مذاکرات وین انجام شد.
سید حامد اکبری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: کشور فرانسه یکی از کشورهای بزرگ در اروپاست که در شورای امنیت عضویت دارد.
وی گفت: این کشور همزمان در ائتلاف ضدداعش در سوریه یکی از نقش های اساسی و کلیدی را ایفا کرد و با ائتلاف امریکا و سایر کشورهای اروپایی دیگر سعی داشت به نحوی داعش را سرکوب کند.
اکبری با بیان اینکه آنها سیاست یک بام و دو هوایی را در سوریه اجرا کردند افزود: از جهت‌گیری‌های دیگرشان این بود که با توجه به سیاست داخلی فرانسه و بعد از مدت‌ها روی کار آمدن خود اولاند که رابطه بسیار نزدیکی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارد، واقعاً اهدافی را برای مبارزه با داعش دنبال نمی‌کردند.

وی ادامه داد: این مجموعه ای از عواملی است که گروهک داعش تصمیم گرفته اند تا به فرانسه حمله تروریستی انجام دهند و پیام هایی بعد از این حمله صادر کردند مبنی بر اینکه اضافه بر فرانسه باید کشورهایی مثل ایتالیا ، انگلیس و امریکا هم منتظر چنین حملاتی باشند.

این کارشناس حقوق بین الملل افزود: بشاراسد در دیدار با فرانسوی‌های حاضر در سوریه گفت حالا فرانسه  متوجه می شود که ما در پنج سال اخیر با  چه بحرانی روبه‌رو هستیم.

اکبری اظهار داشت: کشورهایی مثل امریکا و همپیمانانش این جنگ را به راه انداختند و باعث شدند که این امر روزی گریبانگر خودشان بشود.

وی گفت: در چند ماه گذشته همراه با آوارگان سوری که به سمت غرب رفتند تعدادی نیز تروریست و آموزش دیده داعش بودند که در لباس پناهجو در اروپا وارد شدند و این عملیات را انجام دادند.

اکبری افزود:‌ کشورهای غربی باید بدانند اگر داعش را از لحاظ مادی و معنوی پشتیبانی کنند بدون شک روزی گریبانگر خودشان خواهد شد چه برای کسانی که داعش را روی کار آوردند و چه کسانی که از آنها حمایت می کنند.

وی گفت: این عملیات تروریستی اهدافی را به دنبال دارد به خصوص در حال حاضر که کنفرانس وین در مورد مسائل سوریه در حال برگزاری است و امریکا و همپیمانانش به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور ایران در این مذاکرات راه حل سوریه از نظر دیپلماتیک انجام نمی شود.

اکبری افزود: این عملیات تروریستی همزمان با برگزاری مذاکرات وین انجام شد که یک نوع هشدار ازجانب گروه های تروریستی است که ما خواستار این نیستیم که صلح و ثباتی در سوریه ایجاد شود و دولت رسمی و قانونی آن روی کار بماند؛ هدف آنها این است که تسهیلات بیشتری به داعش بدهند و حکومت سوریه را براندازند.

وی در پایان گفت: آنها هراس دارند از هرگونه اقدام دیپلماتیک و صلح آمیزی که بتواند سرنوشت مردم سوریه را به خودشان بسپارد.
______________________________________
انگیزه عملیات تروریستی پاریس؛‌ فراموش شدن فلسطین    
۱۳۹۴\۰۸\۲۳ - ۶:۱۸ PM


کارشناس مسائل خاورمیانه و بین الملل درباره عملیاتهای تروریستی پاریس و بیروت گفت: انگیزه این عملیاتها ،‌ فراموش شدن فلسطین و تبدیل انتفاضه مردم فلسطین به مسئله ای ثانویه است و مسئله اصلی ، مطرح شدن داعش است تا جنگی میان مسلمانان به راه بیندازند.

حسین کنعانی مقدم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: صهیونیستها سناریویی را از قبل در خصوص اسلام هراسی طراحی کرده اند و پدیده هایی به نام داعش، القاعده و گروههای تروریستی منطقه و درگیریهایی که در سوریه و عراق وجود دارد در راستای همین اسلام هراسی است که صهیونیستها دنبال می کنند.


وی اضافه کرد: اروپایی ها باور نمی کردند به جایی برسند که از این قاره 500 فرانسوی در سوریه و جبهه داعش در حال جنگ و دنبال این باشند که در فرانسه حملات تروریستی انجام دهند.


این کارشناس افزود : در پس پرده گروه های تروریستی مثل داعش ، قطعا سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا قرار دارند که به دنبال خلق 11سپتامبر دیگری در اروپا هستند تا راه را برای حمله نظامی مستقیم اروپا به سوریه و عراق باز کنند.


این کارشناس مسائل خاورمیانه و بین الملل افزود: تروریست ها بارها در شبکه های مجازی در خصوص حمله هایی در اروپا هشدار داده بودند و این حملات قابل پیش بینی بود.


کنعانی مقدم در خصوص سلسله عملیات تروریستی انجام شده در پاریس و بیروت اظهار داشت: انگیزه این عملیاتها ،‌ فراموش شدن فلسطین و تبدیل انتفاضه مردم فلسطین به مسئله ای ثانویه است و مسئله اصلی ، مطرح شدن داعش است تا جنگی میان مسلمانان به راه بیندازند.


وی ادامه داد: هدف این حوادث، جامعه مسلمانان فرانسوی است که مدت هاست در فشار اسلام هراسی رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و این رژیم دنبال این است که عرصه را بر مسلمانان تنگ کند از طرف دیگر آوارگان بسیاری از کشورهای درگیر جنگ با داعش راهی اروپا هستند.


کنعانی مقدم افزود: بازگشت 200 تروریست فرانسوی به پاریس که در سوریه همراه داعش بودند نشانه این است که اروپایی هایی که  فرش قرمز برای تروریست های سوریه پهن کرده بودند و حتی آقای اولاند در کاخ الیزه به دیدار معارضان سوری رفت و با آنها همدلی و کمک های بسیاری کرد  الان درگیر مسئله ای هستند که خود عامل ایجاد آن بوده اند.


وی در خصوص تاثیرات منطقه ای و بین المللی این حوادث تروریستی گفت: مدت هاست که شاهدیم آمریکا و هم پیمانانش به دنبال مداخله نظامی در عراق و سوریه هستند و با توجه به اینکه در آستانه اجلاس وین  با حضور ایران و 20 کشور درگیر مسائل سوریه قرار داریم و تصمیم گیری هایی در خصوص گروه های تروریستی و داعش در آنجا صورت می گیرد، اتفاقات اخیر خللی در مذاکرات سیاسی ایجاد خواهد کرد.


کنعانی مقدم در خصوص راه حل بحران سوریه تصریح کرد: معتقدیم در بحث سوریه راهکار نظامی جواب نمی دهد و باید مذاکرات سیاسی انجام شود و تنها راه نابودی تروریسم در منطقه اقدام مشترک جهانی است.


این کارشناس مسائل خاورمیانه و بین الملل افزود: ممکن است این حملات تروریستی در پاریس بهانه ای برای فرانسوی ها و اروپاییها شود تا برای نابودی داعش به سوریه حمله نظامی کنند  ولی منجر به تقویت گروه های تروریستی مخالف بشار اسد و ایجاد رعب و وحشت در منطقه شوند.


وی درباره نگاه ایران به حل مشکل سوریه و مبارزه با داعش گفت: سیاست ایران مشخص و کاملا شفاف است و بارها به آمریکایی و اروپایی ها تذکر داده که تقویت تروریسم در منطقه فقط منتهی به سوریه نخواهد شد بلکه کل منطقه را در بر خواهد گرفت.


کنعانی مقدم ادامه داد: در حال حاضر شاهد حضور تروریست ها در اروپا هستیم با همان تسهیلاتی که غرب در اختیار آنها قرار داده بود .


وی افزود: آنها می خواهند چنین اتفاق هایی را در مناطق دیگر اروپا انجام دهند و شکافی بین اسلام و مسیحیت ایجاد کنند که این مسئله به نفع صهیونیست هاست و به دنبال آن با ایجاد ناامنی و باج گیری از اروپا و آمریکا به فکر حفظ ثبات و امنیت خودشان هستند.

______________________________________


اگر آرمان زندگی خویش را بدانیم ، هر دم از خانه این و آن ، سر در نمی آوریم . حکیم ارد بزرگ

اگر بر ساماندهی نیروهای خویش، توانا نباشیم، دیگران سرنوشتمان را می سازند. حکیم ارد بزرگ

کوچ های برنامه ریزی شده و آرام ، در هر سرزمینی ، بالندگی و شکوفایی دوباره را ، در پی خواهد داشت .  حکیم ارد بزرگ

سخن دلنشین خردمندان ، دل ها را آرام می کند . حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)

بهترین گونه آموزش به کودک ، همراه شدن با او در درون داستانهای پند آموز است . حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه نوین)

برای انجام کاری بزرگ، نباید بدنبال رخدادی ناگهانی بود، آرمان بزرگ، با کار و کوشش بدست می آید. حکیم ارد بزرگ 

 

پدر فلسفه جدید ، پدر فلسفه نوین ایران ، بزرگترین فیلسوف معاصر ، جمله نوشته های بزرگ ، عکس سخنان بزرگان ، عکس جملات بزرگان ، عکس جملات حکیم ارد بزرگ ،  ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف جهانی کشورمان حکیم ارد بزرگ ، کتابها و سخنان حکیم ارد بزرگ بزرگترین فیلسوف جهان و پدر فلسفه نوین ، Doubtless, now Great Orod is the greatest philosopher of world  ، فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ ، حکیم ارد بزرگ , Great Orod is the greatest philosopher of world

 
بدترین گونه خنده، لبخند به جوک های زهرآگین قومی و زبانی است همه مردم یک سرزمین باید به هم ببالند و دستان هم را برای رشد و بالندگی بگیرند، پیش از آنکه جوی خون از پس این خنده های نفرین شده جاری شود. حکیم ارد بزرگ

برآیند ساختن و پرداختن به جوک های قومی و زبانی ، می شود بیگانه پرستی مردمی که، آنها را به ریشخند گرفته اند. حکیم ارد بزرگ

جهان همواره در حال دگرگونی و شکوفایی است ، نباید این پویندگی را زشت دانست ، باید همراه بود و بخشی از این شکوفایی را بر دوش داشت. حکیم ارد بزرگ

پدر فلسفه جدید , پدر فلسفه نوین ,متفکر ایرانی  , پدر فلسفه جدید , اررود بزرگ , متفکرین ایران  , مغز متفکر ایران، مغز متفکر ، مغز متفکر جهان ، مغز متفکر ایرانی ، حکیم ارد بزرگ ، مغز متفکر معاصر ،  مغز متفکر حال حاضر ،  بزرگترین مغز معاصر ، حکیم ارد بزرگ , ارد بزرگ , فیلسوف ایرانی , مغز متفکر معاصر , بزرگترین متفکر ایران , بزرگترین فیلسوف ایرانی , بزرگترین متفکر جهان , بزرگترین متفکر ایرانی ,  فیلسوف جهانی , اردبزرگ , مجتبی شرکا ,  مجتبی شرکاء , حکیم اردبزرگ  , حکیم اورود بزرگ , بزرگترین فیلسوف جهان , بزرگترین فیلسوف دنیا

پایداری و کوشش ، کلید هر در بسته است . حکیم ارد بزرگ

خود کامگان ، در ژرفنای وجود خویش گم می شوند .  حکیم ارد بزرگ (برترین متفکر جهان) 

پدر فلسفه جدید , پدر فلسفه نوین ,متفکر ایرانی  , پدر فلسفه جدید , اررود بزرگ , متفکرین ایران  , مغز متفکر ایران، مغز متفکر ، مغز متفکر جهان ، مغز متفکر ایرانی ، حکیم ارد بزرگ ، مغز متفکر معاصر ،  مغز متفکر حال حاضر ،  بزرگترین مغز معاصر ، حکیم ارد بزرگ , ارد بزرگ , فیلسوف ایرانی , مغز متفکر معاصر , بزرگترین متفکر ایران , بزرگترین فیلسوف ایرانی , بزرگترین متفکر جهان , بزرگترین متفکر ایرانی ,  فیلسوف جهانی , اردبزرگ , مجتبی شرکا ,  مجتبی شرکاء , حکیم اردبزرگ  , حکیم اورود بزرگ , بزرگترین فیلسوف جهان , بزرگترین فیلسوف دنیا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد