سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری
سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری

نخستین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه علوم زیست‌فناوری؛ 15 آبان

نخستین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه علوم زیست‌فناوری؛ 15 ابان    

نخستین جشنواره و سمپوزیوم آموزشی و کارآفرینی در حوزه علوم زیست فناوری کشور، پانزدهم آبان در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و توسعه پژوهش های زیست فناوری، سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه زیست فناوری با حضور متخصصان موفق این حوزه و با هدف معرفی رشته زیست فناوری و نحوه کاریابی در این رشته و ارتقای سطح شغلی و درآمدزایی برای دانشجویان برگزار می‌شود.
در این سمپوزیوم، رشته زیست فناوری با دیگر رشته‌های پزشکی ارزیابی و ایده‌های سرمایه گذاری و کارآفرینی برای دانشجویان تشریح می‌شود.
همچنین در این سمپوزیوم سرمایه‌گذاران حوزه پزشکی نیز حضور دارند و دانشجویان می‌توانند دستاوردها و ایده‌های خلاقانه خود را با هدف تجاری‌سازی معرفی و ارائه کنند.
این سمپوزیوم با همکاری مرکز مطالعات و توسعه پژوهش‌های زیست فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته برگزیدگان نخبه کشور و انجمن بیوتکنولوژی ایران برگزار می‌شود.
----------
روغن زیتون پومیس غیرمجاز است    

مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: روغن زیتون پومیس به صورت غیرمجاز وارد کشور می شود و وزارت بهداشت برای آن مجوزی صادر نمی کند و مورد تأیید نیست.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر هدایت حسینی افزود: روغن پومیس از تفاله های روغن زیتون پس از روغن کشی با روش هایی خاص استخراج می شود و مورد تأیید ما نیست.
وی تصریح کرد: در خصوص این روغن با همکاری قوه قضاییه اقدام به جمع آوری این روغن زیتون کرده ایم و از مصرف کنندگان تقاضا داریم روغن پومیس نخرند و وقتی کالایی را با این برچسب دیدند با سامانه 1490 وزارت بهداشت تماس بگیرند تا همکاران ما اقدام به جمع آوری آن از بازار کنند.
دکتر حسینی با بیان اینکه بخشی از روغن زیتون موجود در بازار، تولید داخل است گفت: روغن زیتون داخلی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و روغن زیتون وارداتی تحت نظارت و بازرسی مداوم وزارت بهداشت قرار دارد.
وی افزود: روغن زیتون خارجی که از مبادی قانونی وارد می شود یک برچسب رهگیری دارد که نشان دهنده نظارت های سازمان غذا و دارو و بازرسی کیفیت این محصولات است.
------------
سی ‌و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه امسال در پردیس چارسو    

پردیس سینمایی چارسو، میزبان سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «پردیس سینمایی چارسو» به‌ عنوان محل برگزاری این رویداد مهم فرهنگی تعیین شد.
این پردیس نوساز در خیابان جمهوری تقاطع پل حافظ قرار دارد.
طبقه هفتم پردیس چارسو با مجموع 900 صندلی، دارای 5 سالن حرفه‌ای سینما است که به آخرین امکانات صوت و تصویر و نیز تکنولوژی سینمای دیجیتال مجهز است.
در طبقه ششم این مجموعه یک فضای باز فرهنگی به متراژ 3 هزار مترمربع پیش‌بینی شده که برای تماشاگران قبل از ورود به سالن سینما و پس از پایان اکران فیلم در نظر گرفته شده است.
این جشنواره در دوره‌های پیشین در محل موزه هنرهای معاصر، فرهنگسرای بهمن، سینما فلسطین، سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پردیس ملت برگزار شده بود.
جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از 20 تا 26 آبان امسال برگزار می‌شود.
---------
حضور فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» در اروپا    

فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» به کارگردانی مهدی فرد قادری پس از نمایش‌های متعدد در کشور آمریکا در کشورهای اروپایی به نمایش درمی‌آید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این فیلم پس از اکران در پانزدهمین دوره جشنواره یاری سوئد، در بخش مسابقه جشنواره «برنو شانزده» جمهوری چک نیز به نمایش در می‌آید.
سومین فیلم تک پلان مهدی فرد قادری پس از «تناوب» و «دایره‌های معکوس»، تاکنون در ایالت‌های مختلف آمریکا به نمایش درآمده و موفق به دریافت جایزه از جشنواره‌های «هارلم» نیویورک، «کلونی» اوهایو، «سینمای جدید» هالیوود، «از فیلم دیدن نترس» یوتا، «کارولینا» نیویورک شده است، این فیلم در جوایز آکادمی واشنگتن نیز نامزد دریافت چهار جایزه اصلی بوده است.

جشنواره «برنو شانزده» آبان امسال در برنو جمهوری چک برگزار می‌شود.

__________________


جدایی از زندگی زناشویی ، دلیلی برای رها کردن فرزند نیست . رها نمودن فرزند ، هم وزن جنایت ، شرم آور است . حکیم ارد بزرگ

میدان کار و تصمیمات سیاستمداران ، باید شفاف و برای مردم ، آکواریومی باشد . حکیم ارد بزرگ

و سیاستمداری که دروغ گفت ، فر و شکوه خویش را به خاک سپرد . حکیم ارد بزرگ

هنجارها و قوانین درست به کارآفرین و سرمایه گذار ، امید و آرامش نوید می دهد .  حکیم ارد بزرگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد