سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری
سخنان بزرگان برای استوری

سخنان بزرگان برای استوری

سخنان ناب برای استوری اینستاگرام ، جملات زیبا برای استوری ، سخنان فلسفی برای استوری

بازتاب صعود ایران به جایگاه سوم تولید نفت اوپک در رسانه های غربی


بازتاب صعود ایران به جایگاه سوم تولید نفت اوپک در رسانه های غربی

جمهوری اسلامی ایران در ماه مه میلادی سومین تولید کننده عمده نفت در سازمان کشورهای تولید کننده نفت (اوپک) شد و از امارات متحده عربی پیشی گرفت؛ این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف غربی داشته است.
 

رسانه های غربی از جمله وال استریت ژورنال و صدای آمریکا به نقل از گزارش ماهیانه سازمان کشورهای صادر کننده نفت -اوپک- نوشتند: ایران در ماه مه روزانه دو میلیون و 845 هزار بشکه نفت تولید کرد و پس از عربستان سعودی و عراق در ردیف سوم قرار گرفت.

تولید امارات متحده عربی دو میلیون و 830 هزار بشکه در روز بود. عربستان سعودی و عراق به ترتیب با 10 میلیون و 107هزار و سه میلیون و 980 هزار بشکه در روز دو تولید کننده پیشگام بودند.

بنابر این گزارش، در ماه مه میانگین مجموع تولید نفت خام اوپک 30 میلیون و 980 هزار بشکه در روز بود، که 24 هزار بشکه بیشتر از ماه آوریل است.

ایران پیش از تحریم های عمده، دومین تولید کننده نفت اوپک بود و پس از تحریم ها به جایگاه چهارم در این سازمان سقوط کرد.

سهم نفت خام اوپک در مجموع تولید جهانی در ماه مه با اندکی افزایش به 32.9 درصد افزایش یافت.

«بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران گفته است، تولید نفت ایران ظرف شش ماه پس از لغو تحریم های غرب می تواند یک میلیون بشکه در روز افزایش یابد.

زنگنه این پیش بینی را در همایش دو روزه اوپک در وین در روزهای سوم و چهارم ژوئن عنوان کرد.

گزارش سالانه اوپک همچنین حاکی است، تولید نفت این سازمان در سال 2014 به طور میانگین 30 میلیون و 70 هزار میلیون بشکه و در سال 2015 تاکنون حدود 31 میلیون بشکه در روز نفت بوده است.

همچنین، تولید سال 2014 این سازمان نسبت به سال پیش از آن، 160 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده و سهم آن از تولید جهانی نفت نیز از 33.5 میلیون بشکه به 32 میلیون و 600 هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

بر اساس گزارش دیگری «وال استریت ژورنال» نیز نوشت: ارزش صادرات نفت اوپک از یک تریلیارد و 112 میلیارد دلار در سال 2013، به 993 میلیارد و 300 میلیون دلار در سال 2014 کاهش پیدا کرد. با سقوط آزاد قیمت نفت در سال 2014، سطح قیمت ها از بیش از 114 دلار در اواخر تابستان، به کمتر از 60 دلار در پایان سال مذکور رسید.(ایرنا)


جمله ناب کارآفرینان , جملات ناب از داریوش بزرگ , سخنان ناب پرارزش , حکیم کریم نویسنده تاجیک , سخنان ارد بزرگ , جملات در مورد سیاستمداری , جملات نا از شکست , great orod  , ارد فیلسوف کیست  , جمله درباره شادی , فیلسوف بزرگ جهان کیست , حرفهای بزرگان درمورد شکست وپیروزی , ارود بزرگ , فیلسوف و متفکر کیست , جملات ناب در مورد کینه توزی آدمان , جملات غم بزرگ , دانلود متن مرده پرستی هنر ایرانیان از ارد بزرگ , جملات ناب درباره آدمهای خود بزرگ پندار , حکیم ارد بزرگ ویکیپدیا , حکیم ارد بزرک , اردحکیم , حکیم ارد بزرگ فیلسوف کیست , سخن درباره شادی , جمله های ناب از دکتر شریعتی , فیلسوف و اندیشمند کیست , جملات درمورد شا دی وامید ازنویسندگان , حکیم ارد بزرگ کیه  , ارد بزرگ ویکی پدیا , جملاتی درباره غم واندوه , جملات توانایی , جملات ناب از بزرگان در باره عشق



عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد
هزینه و درآمد نفتی دولت روحانی به‌ اندازه دولت احمدی نژاد

نماینده مردم تهران با ارائه آمار هزینه‌های جاری و فروش نفت در دولت‌های نهم و دهم و مقایسه این رقم‌ها با سال‌های ?? تا ?? دولت یازدهم با طرح سؤالاتی از دولت خواست واقعیت‌ها را به مردم بگوید و توضیح دهد که این مبالغ هنگفت کجا هزینه شده است.
 

سید مسعود میرکاظمی نسبت به سخنان روز دوشنبه معاون اول رئیس جمهور واکنش نشان داد.

نماینده مردم تهران گفت: آقای جهانگیری صحبت هایی داشته است مبنی بر اینکه نفت الآن ?? دلار شده و نتیجه گرفته اند که بی انصافی است با وزیر آموزش وپرورش این طور رفتار شود.

دولت یازدهم از سال ?? تا ?? به اندازه هشت سال دولت قبل هزینه جاری داشته

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کل هزینه های (فقط) جاری دولت قبل، از سال ?? تا ??، ـ بدون هزینه های عمرانی ـ ??? هزار میلیارد تومان بوده است؛ اما جمع سه سال اول دولت یازدهم ـ با احتساب تحقق بودجه مصوب امسال ـ جمعاً ??? هزار میلیارد تومان می شود؛ یعنی می توانیم بگوییم که سه سال این دولت تقریباً به اندازه هشت سال دولت سابق هزینه جاری داشته است و این نشان می دهد که دولت یازدهم به اندازه کافی پول در اختیارش قرار داشته.

وی با ذکر این نکته که «نمی شود تحریم را بهانه کرد، چون ریال به اندازه کافی در اختیار داشتید»، افزود: سؤال ما این است که دولت این پول را که معادل هزینه جاری هشت سال دولت سابق است، کجا خرج کرده؟

گره زدن تحریم ها با آب خوردن مردم به دور از انصاف است

وزیر اسبق نفت با اشاره به درآمدهای نفتی دولت های نهم تا یازدهم گفت: سال های ?? تا ?? مجموع درآمد ریالی نفتی کشور ??? هزار میلیارد تومان بوده که به حساب خزانه واریز شده است. درعین حال طی سال های ?? تا ?? که تصدی امور به دست دولت یازدهم است، ـ با احتساب تبصره امسال ـ بالغ بر ??? هزار میلیارد تومان به صورت ریالی از فروش نفت برداشت شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به دولتی ها گفت: شما در بودجه جاری و برداشت از نفت، خوب خرج کردید. دولت حتی مشکل آب را به تحریم پیوند می زند، درصورتی که در کنار همه پول های بودجه جاری و درآمد ریالی نفتی، یک مجوز خاص هم برای برداشت از صندوق توسعه ملی از مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکل آب گرفته اند. در نتیجه گره زدن تحریم ها با بعضی موارد مانند آب خوردن مردم واقعاً به دور از انصاف است. وقتی به این وضوح ضعف مدیریتی نمایان است، چرا تحریم را عَلَم می کنید؟

نماینده مجلس نهم گفت: نکته قابل توجه دیگر این است که دولت برداشت هایی هم از صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره ارزی انجام داده است. در یک نوبت ?.? میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی برداشتند و به بخش خصوصی دادند که البته قرار بوده این مبلغ را برگردانند ولی هنوز برنگشته است. یک نوبت هم ?.? میلیارد از صندوق توسعه برداشت شده بود و بعداً آن را به نام ذخایر بانک مرکزی تغییر سند دادند. بعد هم گفتند که فقط ?.? میلیارد اتفاق افتاده است. ? میلیارد هم که مجوز خاص برای معضل آب است. اگر این ها را هم اضافه کنیم که بیش از ? سال دولت سابق برداشت ریالی از نفت بوده است.

میرکاظمی در ادامه به موضوع افزایش نقدینگی اشاره کرد و گفت: طبق گزارش بانک مرکزی افزایش نقدینگی در پایان سال ?? به ??? هزار میلیارد تومان رسیده است، درصورتی که در ? سال دولت سابق این عدد معادل ??? هزار میلیارد تومان بوده است. سؤال این است که این نقدینگی کجا رفته است؟

نماینده تهران خاطرنشان کرد: از این بودجه ها یک بخش را به حمایت از تولید می دادند، بخش دیگری را هم می توانستند به پروژه های عمرانی اختصاص بدهند.

الآن تقریباً همه پروژه های نفتی را تعطیل کرده اند، منتظرند با ?+? به نتیجه برسند

عضو کمیسیون انرژی با اعتراض به سیاست در پیش گرفته شده توسط دولت تأکید کرد: الآن همه پروژه های نفت خوابیده است و تقریباً نفت را تعطیل کرده اند. منتظر هستند ?+? به نتیجه برسد تا اروپایی ها بیایند سرمایه گذاری کنند، حتی چینی ها را هم بیرون کردند. متوجه نمی شویم که این چه کاری است!

وی گفت: چند درصد از این نقدینگی و هزینه جاری که بالا برده را توانستند برای پروژه های عمرانی جذب کنند؟ حداقل ?? درصد را هم برای حل مشکل آب می بردند، چرا همه این مبلغ را صرف بودجه جاری کردند؟ این سیاست نشان می دهد که نگاه دولت اصلاً برگرفته از اقتصاد مقاومتی نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: یک نگاه خوش بینانه وجود داشت و از ابتدا نیز افرادی دلسوزانه به دولت تذکر دادند که منتظر ?+? نباشید و مسائل داخلی را در با استفاده از توان داخلی حل کنید.

پس از دو سال فرصت سوزی امروز ادبیات دولت تغییر کرده است

وی گفت: دولت به اینکه ?? درصد مشکلات ما داخلی است توجه نکرده است و امروز می بینیم که بعد از فرصت سوزی هایی که انجام شده ادبیاتش تغییر کرده است. اگر در آرشیو خبرها سخنان سخنگوی دولت، معاونین و خود رئیس جمهور در شورای کار را ببینید، ابتدا می گویند ? ماه دیگر تحریم ها حل می شود، سپس می گویند ? ماه دیگر حل می شود، نهایتاً قول می دهند ? ماه دیگر حل می شود. دولت از ابتدا اصلاً این بحث را که عمده مشکلات کشور، داخلی است مطرح نمی کرد.

میرکاظمی افزود: امروز ادبیات دولت عوض شده است و می گویند: «نه! ما منتظر نیستیم.» اما واقعیت این است که ما فرصت را از دست دادیم.

وی گفت: من این را با اطمینان می گویم که امروز واقعاً نفت و گاز تعطیل شده است. آن چیزی را هم که مطرح می کنند از باقی مانده های دولت قبل است. فاز ?? پارس جنوبی با ?? درصد پیشرفت تحویل دولت یازدهم شد، حتی در دولت قبل تعدادی تِرَین (Train) گازی آن نیز وصل شده بود. آقایانِ این دولت، افتتاح را هر بار عقب انداختند و بعد از ?? ماه افتتاح کردند تا بگویند این کار در این دولت انجام شده است.

دولت باید به نمایندگان پاسخ دهد که چرا واقعیت ها را به مردم نمی گوید!

میرکاظمی در پایان گفت: این ها نکاتی است که نمایندگان مجلس به آن واقف هستند و دنبال خواهند کرد. دولت می بایست به این سؤالات پاسخ دهد: هزینه های جاری را کجا خرج کرده است؟ مبالغ برداشته شده از صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره بانک مرکزی که تبدیل به ریال شد کجا هزینه شده است؟ درآمدهای نفتی را که به ریال تبدیل کرده، کجا هزینه کرده است؟ همه این ها را که جمع ببندیم از ? سال دولت قبل بیشتر منابع در اختیار داشتند، بایستی توضیح بدهند که چه کار کردند؟ دولت باید پاسخ دهد که چرا واقعیت ها را به مردم نمی گوید؟(نماینده)
 



جمله ناب کارآفرینان , جملات ناب از داریوش بزرگ , سخنان ناب پرارزش , حکیم کریم نویسنده تاجیک , سخنان ارد بزرگ , جملات در مورد سیاستمداری , جملات نا از شکست , great orod  , ارد فیلسوف کیست  , جمله درباره شادی , فیلسوف بزرگ جهان کیست , حرفهای بزرگان درمورد شکست وپیروزی , ارود بزرگ , فیلسوف و متفکر کیست , جملات ناب در مورد کینه توزی آدمان , جملات غم بزرگ , دانلود متن مرده پرستی هنر ایرانیان از ارد بزرگ , جملات ناب درباره آدمهای خود بزرگ پندار , حکیم ارد بزرگ ویکیپدیا , حکیم ارد بزرک , اردحکیم , حکیم ارد بزرگ فیلسوف کیست , سخن درباره شادی , جمله های ناب از دکتر شریعتی , فیلسوف و اندیشمند کیست , جملات درمورد شا دی وامید ازنویسندگان , حکیم ارد بزرگ کیه  , ارد بزرگ ویکی پدیا , جملاتی درباره غم واندوه , جملات توانایی , جملات ناب از بزرگان در باره عشق



 نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس + اسلایدشو + فیلم

شماره خبر:1983152467057716156 موضوع : موضوعات , موسیقی تصویری تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 15:46 بازدید : 772
در این فیلم و اسلایدشو جالب بیننده شاهد جدیدترین تولیدات کارخانه های هواپیمای سازی معرفی شده در در پنجاهمین نمایشگاه صنایع هوایی پاریس خواهد بود.

پنجاهمین نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس در فرانسه، اگرچه چند روز بارانی را سپری کرد، با این‌حال شاهد حضور چشمگیر بازدید کنندگان بود.

به دلیل اهمیت و جایگاه خاص و ویژه این نمایشگاه در سطح جهانی، شرکت‌های هوایی و هواپیمایی متعدد، خطوط حمل و نقل هوایی، کارخانجات هواپیماسازی، کارشناسان و مهندسان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، شرکت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و به نوعی تمامی عناصر مرتبط با این صنعت در این نمایشگاه‌ها به عنوان شرکت کننده و بازدید کننده حضور پیدا می‌کنند.

همزمان با آغاز نمایشگاه قراردادهایی برای خرید هواپیماهای مسافری جدید بسته شد. از جمله قراردادی با شرکت هوایی لوفت هانزا برای خرید صد هواپیمای ای ???، برای پروازهای کوتاه و میان برد با ایرباس منعقد شد.

یکی از مهم ترین بخش‌های نمایش هوایی نمایشگاه امسال هواپیماهای بوئینگ 787 “دریم لاینر” است. پیش تر این هواپیما به علت مشکل داغ شدن باتری‌هایش نیاز به تغییراتی داشت.

در «بورژه» خطوط هواپیمایی قطر، ششمین هواپیمای خود از این نوع را دریافت کرد.

هوایپمای ایرباس ای ??? نیز به خطوط بریتانیایی بریتیش ایرویز تحویل داده شد.

در نمایشگاه امسال پرواز نمایشی هواپیمای ای ??? ام، هواپیمای حمل و نقل نظامی ایرباس نیز انجام شد.

نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس در محل همیشگی خود یعنی منطقه لوبورژه در حوالی شهر پاریس برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا دوم تیرماه در این محل دایر خواهد بود.



جمله ناب کارآفرینان , جملات ناب از داریوش بزرگ , سخنان ناب پرارزش , حکیم کریم نویسنده تاجیک , سخنان ارد بزرگ , جملات در مورد سیاستمداری , جملات نا از شکست , great orod  , ارد فیلسوف کیست  , جمله درباره شادی , فیلسوف بزرگ جهان کیست , حرفهای بزرگان درمورد شکست وپیروزی , ارود بزرگ , فیلسوف و متفکر کیست , جملات ناب در مورد کینه توزی آدمان , جملات غم بزرگ , دانلود متن مرده پرستی هنر ایرانیان از ارد بزرگ , جملات ناب درباره آدمهای خود بزرگ پندار , حکیم ارد بزرگ ویکیپدیا , حکیم ارد بزرک , اردحکیم , حکیم ارد بزرگ فیلسوف کیست , سخن درباره شادی , جمله های ناب از دکتر شریعتی , فیلسوف و اندیشمند کیست , جملات درمورد شا دی وامید ازنویسندگان , حکیم ارد بزرگ کیه  , ارد بزرگ ویکی پدیا , جملاتی درباره غم واندوه , جملات توانایی , جملات ناب از بزرگان در باره عشق




 مشخصات ب‌ام‌و سری 7 جدید لو رفت + عکس

تنها دو روز تا رونمایی رسمی ب‌ام‌و از سری هفت ۲۰۱۶ باقی‌مانده است، اما به لطف حواس پرتی مدیر وب‌سایت اتریشی این شرکت، ما اکنون تقریباً تمام جزییات این مدل را می‌دانیم.
 

انتشار زودهنگام مشخصات سری ۷ جدید در وب سایت اتریشی «ب​ام و» باعث شد تا ما بتوانیم اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری، مشخصات موتور و امکانات سری ۷ جدید به دست آوریم و همچنین برخی از تصاویر داخلی و خارجی آن را البته با اندازه و کیفیت پایین تماشا کنیم.

ب ام و سری ۷ جدید در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ با سه موتور مختلف در نمایندگی های اروپایی این شرکت عرضه می شود که شامل موتور شش سیلندر B58 جدید با ۳۲۶ اسب بخار در مدل 740i (همان موتور فیس لیفت 340i)، موتور V8 دو توربو با ۴۵۰ اسب بخار در مدل 750i xDrive و موتور شش سیلندر دیزلی جدید B57 با ۲۶۵ اسب بخار در 730d، می شود.

علاوه بر موتور، این اطلاعات نشان می دهد که رنگ های متنوعی برای سری ۷ جدید در دسترس خواهد بود و مشتریان همچنین می توانند این سدان لوکس را با رینگ های آلیاژ ۱۷، ۱۸، ۱۹ و یا ۲۰ اینچی انتخاب کنند.

برخی از امکانات اضافی اختیاری و ابزارهای داخلی شامل کیت M اسپورت، چراغ های جلو تطبیقی تمام LED، فرمان چندمنظوره و سرعت سنج دیجیتالی هم جز گزینه های روی میز خریداران است.

شروع قیمت در اتریش از ۱۰۰٫۴۴۵ یورو (حدود ۱۱۲٫۱۲۲ دلار) برای 730d و ۱۰۷٬۶۹۰ یورو (۱۲۰٬۲۱۰ دلار) برای 740i خواهد بود.(پدال)


جمله ناب کارآفرینان , جملات ناب از داریوش بزرگ , سخنان ناب پرارزش , حکیم کریم نویسنده تاجیک , سخنان ارد بزرگ , جملات در مورد سیاستمداری , جملات نا از شکست , great orod  , ارد فیلسوف کیست  , جمله درباره شادی , فیلسوف بزرگ جهان کیست , حرفهای بزرگان درمورد شکست وپیروزی , ارود بزرگ , فیلسوف و متفکر کیست , جملات ناب در مورد کینه توزی آدمان , جملات غم بزرگ , دانلود متن مرده پرستی هنر ایرانیان از ارد بزرگ , جملات ناب درباره آدمهای خود بزرگ پندار , حکیم ارد بزرگ ویکیپدیا , حکیم ارد بزرک , اردحکیم , حکیم ارد بزرگ فیلسوف کیست , سخن درباره شادی , جمله های ناب از دکتر شریعتی , فیلسوف و اندیشمند کیست , جملات درمورد شا دی وامید ازنویسندگان , حکیم ارد بزرگ کیه  , ارد بزرگ ویکی پدیا , جملاتی درباره غم واندوه , جملات توانایی , جملات ناب از بزرگان در باره عشق



رشد اقتصادی کشور در سال 1393 به 3 درصد رسید

بانک مرکزی اعلام کرد: رشد اقتصادی کشور در سال 1393 به سه درصد رسید.
 

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، براساس محاسبات مقدماتی و اولیه اداره حساب های اقتصادی این بانک، تولید ناخالص داخلی کشور به قیمت پایه و قیمت های ثابت سال 1383 در سال 1393 به 2031596 میلیارد ریال رسید که نسبت به رقم مشابه سال 1392 به میزان 3 درصد رشد نشان می دهد.

بر اساس برآوردهای اولیه، تولید ناخالص داخلی کشور به قیمت پایه و به قیمت های ثابت سال 1383 از 1972852 میلیارد ریال در سال 1392 به 2031596 میلیارد ریال در سال 1393 افزایش یافته و گویای نرخ رشد اقتصادی به میزان 3.0 درصد می باشد.

با توجه به رشد 1.9- درصدی اقتصاد در سال 1392، محاسبات فصلی نشان می دهد که اقتصاد ایران در سال 1393 نسبت به دوره مشابه سال قبل، مواجه با افزایش قابل توجهی در نرخ رشد اقتصادی بوده است.

از سوی دیگر، در سمت تقاضای اقتصاد و بر اساس برآوردهای اولیه ای که در خصوص اقلام هزینه ای اقتصاد همچون مخارج مصارف نهایی بخش خصوصی، مخارج مصارف نهایی بخش دولتی، تشکیل سرمایه ثابت ناخالص و صادرات و واردات در سال 1393 به عمل آمده است، رشد اقلام هزینه ای فوق الذکر به ترتیب 3.1، 2.7، 3.5، 12.0 و 5.7- درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل می باشند.

در مجموع رشد هزینه ناخالص داخلی به قیمت بازار در سال 1393 نسبت به دوره مشابه سال قبل 4.3 درصد می باشد.

محاسبات انجام شده در خصوص نرخ رشد اقتصادی، طی سال 1393 مقدماتی بوده و در معرض تجدیدنظر قرار دارد.

بر اساس برآوردهای اولیه، تولید ناخالص داخلی کشور به قیمت پایه و به قیمت های ثابت سال 1383 از 1972852 میلیارد ریال در سال 1392 به 2031596 میلیارد ریال در سال 1393 افزایش یافته و گویای نرخ رشد اقتصادی 3 درصدی می باشد.

با توجه به رشد 1.9- درصدی اقتصاد در سال 1392، محاسبات فصلی نشان می دهد که اقتصاد ایران در سال 1393 نسبت به سال قبل، مواجه با افزایش قابل توجهی در نرخ رشد اقتصادی بوده است.

برآورد ارزش افزوده فعالیت های مختلف اقتصادی نشان دهنده آن است که در سال 1393 علت عمده افزایش تولید ناخالص داخلی، ناشی از افزایش ارزش افزوده فعالیت های صنعت، خدمات موسسات پولی و مالی، نفت و بازرگانی، رستوران و هتلداری می باشد.

چنانکه سهم ارزش افزوده هر یک از فعالیت های مذکور در نرخ رشد 3.0 درصدی تولید ناخالص داخلی سال 1393 به ترتیب 1.1، 0.6، 0.5 و 0.5 واحد درصد برآورد شده است.

در سال 1393 ارزش افزوده گروه کشاورزی به قیمت های ثابت سال 1383 به میزان 135912 میلیارد ریال برآورد گردید که نسبت به سال قبل 3.8 درصد افزایش یافته است.

برآوردهای انجام شده در این زمینه حاکی از آن است که تولید محصولات زراعی و باغی در سال 1393 نسبت به سال قبل به ترتیب 8.1 و 1.5 درصد و تولید محصولات اصلی دامی 4.9 درصد افزایش یافته است.

بر اساس برآوردهای اولیه، ارزش افزوده گروه نفت در سال 1393 به قیمت های ثابت سال 1383 به میزان 208190 میلیارد ریال برآورد گردید که گویای رشد 4.8 درصدی نسبت به سال قبل می باشد.

افزایش و تولید صادرات نفت خام، تولید و صادرات میعانات گازی و گاز طبیعی از جمله علل اصلی افزایش ارزش افزوده این گروه در دوره مورد بررسی بوده است.

نتایج حاصل از برآوردهای مقدماتی نشان دهنده آن است که در سال 1393 ارزش افزوده گروه صنایع و معادن از رشدی به میزان 5.0 درصد برخوردار بوده و در نتیجه 1.3 واحد درصد از نرخ رشد 3.0 درصدی اقتصاد را در دوره مورد بررسی تحقق بخشیده است.

در این گروه، ارزش افزوده بخش های صنعت، معدن و آب و برق و گاز به ترتیب به میزان 6.7، 9.8 و 7.5 درصد افزایش یافته و ارزش افزوده بخش ساختمان از کاهشی به میزان 0.4 درصد برخوردار بوده است.

در بخش ساختمان، ارزش سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساختمان مناطق شهری به قیمت های جاری در سال 1393 نسبت به سال قبل 7.5 درصد افزایش یافته است.

با اعمال شاخص های قیمت متناظر و تعدیل ارقام مذکور و با احتساب ارقام ارزش افزوده ساختمان دولتی، نرخ رشد بخش ساختمان به قیمت های ثابت در سال مذکور 0.4- درصد برآورد می شود.

ارزش افزوده گروه خدمات با بیشترین سهم از تولید ناخالص داخلی، از نرخ رشد 2.4 درصدی در سال 1393 برخوردار بوده و سهم آن از رشد تولید ناخالص داخلی به 1.5 واحد درصد رسیده است.

شاخص ضمنی ارزش افزوده گروه های کشاورزی، صنایع و معادن و 'خدمات در سال 1393 به ترتیب 15.3، 9.2 و 15.1 درصد افزایش یافته است.

برای دستیابی به جزییات بیشتر اینجا کلیک کنید.



جمله ناب کارآفرینان , جملات ناب از داریوش بزرگ , سخنان ناب پرارزش , حکیم کریم نویسنده تاجیک , سخنان ارد بزرگ , جملات در مورد سیاستمداری , جملات نا از شکست , great orod  , ارد فیلسوف کیست  , جمله درباره شادی , فیلسوف بزرگ جهان کیست , حرفهای بزرگان درمورد شکست وپیروزی , ارود بزرگ , فیلسوف و متفکر کیست , جملات ناب در مورد کینه توزی آدمان , جملات غم بزرگ , دانلود متن مرده پرستی هنر ایرانیان از ارد بزرگ , جملات ناب درباره آدمهای خود بزرگ پندار , حکیم ارد بزرگ ویکیپدیا , حکیم ارد بزرک , اردحکیم , حکیم ارد بزرگ فیلسوف کیست , سخن درباره شادی , جمله های ناب از دکتر شریعتی , فیلسوف و اندیشمند کیست , جملات درمورد شا دی وامید ازنویسندگان , حکیم ارد بزرگ کیه  , ارد بزرگ ویکی پدیا , جملاتی درباره غم واندوه , جملات توانایی , جملات ناب از بزرگان در باره عشق



احتمال افزایش حق بن به ???هزارتومان
پیشنهاد تغییر در بسته حقوق ??

نمایندگان کارگری با ارسال نامه ای به وزارت کار خواستار تشکیل جلسه ویژه شورای عالی کار به منظور تصمیم گیری درباره افزایش ?? هزارتومانی حق بن نقدی و یا تصویب فوری افزایش حق مسکن در دولت شدند.
 

? ماه پس از ابلاغ مصوبه سال ?? شورای عالی کار درباره میزان افزایش جدید حقوق و دستمزد مشمولان قانون کار؛ کارگران طرحی را آماده کرده اند که در صورت پذیرش شورای عالی کار می تواند تغییراتی را در افزایش حقوق سال جاری کارگران ایجاد کند.

مقامات کارگری می گویند ماه ها است منتظر یک امضای هیات وزیران برای ابلاغ افزایش حق مسکن سال ?? از ?? هزارتومان ماهیانه به ?? هزارتومان هستند.

طبق اولین توافق صورت گرفته در شورای عالی کار در دی ماه سال گذشته، نمایندگان کارگران و کارفرمایان توافق کرده بودند که حق مسکن امسال در هر ماه به ?? هزارتومان برسد.

همچنین انتظار داشتند دولت در اولین فرصت و تا زمان توافق بر سر سایر افزایش های بسته دستمزد سال ?? که پایان اسفندماه سال گذشته بوده است، هیات وزیران مصوبه افزایش حق مسکن را نیز نهایی و ارائه کند. طبق عرف موجود در بازار کار، معمولا تمامی افزایش های جدید حقوقی باید در یک زمان مشخص که ابتدای فروردین ماه هر سال است؛ به اجرا گذاشته شوند.

اما به دلایل نامعلوم هیات وزیران تا به امروز توافق کارگران و کارفرمایان درباره حق مسکن را تایید نکرده که به معنای تعویق در زمان اجرای آن است. این مسئله در ماه های گذشته باعث دلخوری و انتقاد نمایندگان کارگران از اقدام دولت شده است.

سرنوشت نامعلوم افزایش حق مسکن

تنها در یک مورد، معاون روابط کار وزارت کار در واکنش به نگرانی های نمایندگان کارگران درباره تعویق در ابلاغ حق مسکن جدید عنوان کرد دولت باید منابع لازم برای افزایش حق مسکن کارگران مشمول قانون کار شاغل در دستگاه های زیرمجموعه خود را فراهم و سپس آن را ابلاغ کند.

همچنین وزیر کار نیز اعلام کرد دولت به دنبال جلوگیری از اثر روانی افزایش حق مسکن کارگران در بازار است البته باید گفت آیا واقعا دولت فکر می کند افزایش ?? هزار تومانی حق مسکن کارگران می تواند اثرات نامطلوب در اقتصاد کشور داشته باشد؟

اما حالا پس از گذشت چند ماه تعویق و نامشخص بودن سرنوشت افزای حق مسکن کارگران؛ نمایندگان کارگری طرحی را آماده کرده و در قالب نامه ای به معاون روابط کار وزارت کار ارائه داده اند که می تواند به جای افزایش حق مسکن، ?? هزارتومان به حق بن امسال کارگران بیافزاید.

رحمت الله پورموسی با بیان اینکه به دلیل طولانی شدن سرنوشت افزایش حق مسکن امسال کارگران، هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور تشکیل جلسه داده است، گفت: در این نشست به این جمع بندی رسیدیم که در قالب نامه ای به معاون روابط کار وزارت کار؛ سناریوی جدید پیشنهادی درباره افزایش حق بن را مطرح کنیم.

دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور افزود: درخواست ما این است که اگر دولت نمی تواند و یا نمی خواهد افزایش حق مسکن امسال کارگران را تایید کند؛ حق بن نقدی از ??? هزارتومان به ??? هزارتومان در ماه افزایش یابد.

تشکیل جلسه فوری شورای عالی کار

پورموسی خاطرنشان کرد: در اینصورت دیگر نیازی هم به مصوبه هیات وزیران نیست و شورای عالی کار متشکل از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت می تواند در اینباره راسا تصمیم گیری و برای اجرا ابلاغ کند. ما به عنوان نمایندگان کارگری کشور با افزایش ?? درصدی مزد امسال کارگران مخالف بودیم اما دولت اصرار داشت این میزان را بپذیریم تا شرایطی فراهم شود که حق مسکن، بن نقدی و سنوات کارگران بدون داشتن اثرات تورمی افزایش یابد.

این مقام مسئول کارگری کشور تاکید کرد: اگر دولت نمی خواد توافق افزایش ?? هزارتومانی حق مسکن امسال کارگران را تایید کند، ما می خواهیم این افزایش را در قالب بن نقدی ببینیم. به این منظور در نامه ای که به معاون روابط کار ارسال شد، خواستار تشکیل جلسه فوری شورای عالی کار هستیم.

دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور افزود: به محض برنامه ریزی و اعلام شورای عالی کار، نشست ویژه شورای عالی کار به منظور بررسی پیشنهاد جدید کارگران و مشمولان قانون کار برگزار می شود. در این جلسه یا باید حق بن نقدی از ??? به ??? هزارتومان افزایش یابد و یا اینکه دولت فورا تکلیف افزایش حق مسکن کارگران را روشن کند.(مهر)



جمله ناب کارآفرینان , جملات ناب از داریوش بزرگ , سخنان ناب پرارزش , حکیم کریم نویسنده تاجیک , سخنان ارد بزرگ , جملات در مورد سیاستمداری , جملات نا از شکست , great orod  , ارد فیلسوف کیست  , جمله درباره شادی , فیلسوف بزرگ جهان کیست , حرفهای بزرگان درمورد شکست وپیروزی , ارود بزرگ , فیلسوف و متفکر کیست , جملات ناب در مورد کینه توزی آدمان , جملات غم بزرگ , دانلود متن مرده پرستی هنر ایرانیان از ارد بزرگ , جملات ناب درباره آدمهای خود بزرگ پندار , حکیم ارد بزرگ ویکیپدیا , حکیم ارد بزرک , اردحکیم , حکیم ارد بزرگ فیلسوف کیست , سخن درباره شادی , جمله های ناب از دکتر شریعتی , فیلسوف و اندیشمند کیست , جملات درمورد شا دی وامید ازنویسندگان , حکیم ارد بزرگ کیه  , ارد بزرگ ویکی پدیا , جملاتی درباره غم واندوه , جملات توانایی , جملات ناب از بزرگان در باره عشق


فرهنگ اشتباه می تواند از پسران و دخترانی که قرار است سرزمینی را به سوی رشد و پویش همه جانبه در عرصه های گوناگون علمی و صنعتی پیش برانند ، عشاقی دون و آدمهایی چشم چران بزک کرده بوجود بیاورد . حکیم ارد بزرگ


خواستن زلف و چشم و عشوه یار ، عشق نیست ... عشق پیر و زشت نمی شود ، خیانت نمی کند ، عشق بزرگترین خواست و خورشید آهنربایی انتهای اندیشه ماست . حکیم ارد بزرگ


عاشق انسانیت بودن بسیار با ارزشتر از عاشق یک فرد بودن است . حکیم ارد بزرگ



http://hakimorod.great-forum.com/t34-topic


فیلسوف بزرگ کیست، فیلسوف ایرانی کیست، بزرگترین فیلسوف کیست، متفکر و فیلسوف کیست، حکیم ارد بزرگ فیلسوف کیست، ارد بزرگ فیلسوف کیست، بزرگ شیروان فیلسوف کیست، حکیم ارد بزرک , سخنان تاکیدی بزرگان ، حرفهای بزرگان ، برگزیده ایی از سخنان بزرگان ، سخنان آموزنده ارد حکیم ، ارد فیلسوف ، بزرگ شیروان ، جمله ارد بزرگ ، بزرگترین فیلسوف تاریخ ، جملات حکیمانه , سخنان ارد بزرگ , سخنان حکیم ارد بزرگ , سخنان ارد , ارد بزرگ ویکیپدیا , سخنان ارود بزرگ , حکیم اردبزرگ , زندگی نامه ارد بزرگ , اسم اصلی حکیم ارد بزرگ , مجتبی شرکاء , اردبزرگ کیست , سایت ارد , شیروان , بزرگ شیروان ,ارد کبیر, اردبزرگ , جملات ناب ارمنی , ارد بزرگ , سخنان حکیم , حکیم اراد بزرگ , ارد داران , سخنان ارد کبیر, حکیم ارد , حکیم ارد بزرک , حکیم اردبزرگ , ارد کیست , عکس نوشته اردبزرگ , دکتر نبی زاده , حکیم ارد بزرگ ویکی پدیا , حکیم اردبزرگ برای کدام کشور میباشد , نصایح بزرگان , حکیم ارد بزرگ کیست , اسمهای با پسوند وپیشوند , تصاویر حکیمانه , حکیم اورود بزرگ , زندگی نامه ی حکیم اردبزرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد